Sajnos ezzel általában senki nem akar foglalkozni. Tapasztalhatta már más e-shopokban, hogy amikor reklamál, atomhulladéknak érezheti magát, ami 30 napig vár a kiszállításra.
Mi azonban ügyelünk rá, hogy a reklamációkat nagyon gyorsan megoldjuk – nem játszunk a 30 napos törvényes határidőkkel. Az Ön elégedettsége fontos számunkra.
Nálunk a reklamáció bejelentése nagyon egyszerű:
TELEFONON: Valószínűleg a leggyorsabb megoldás - hívjon hétköznap 7:30-17:00-ig a 0036 94 200 220-es telefonszámon, ahol telefonon felvesszük a panaszát és azonnal válaszolunk minden kérdésére.
E-MAILEN: Nem szeret telefonon beszélni, vagy nincs rá ideje? Írjon nekünk a rendeles@vapol.hu címre. Az e-mailben tüntesse fel a termék nevét, rendelési számát, a hiba egyértelmű leírását és egy FOTÓT, amelyen a termék sérülését/nem működőképességét láthatjuk. Ha a termék nem működőképes – de a képen nem látszik, küldhet nekünk videót is, de ne aggódjon, mi segítünk a reklamáció egyedi megoldásában.
Vissza kell küldenem az árut és ki kell töltenem egy űrlapot?
Az esetek 90%-ában úgy igyekszünk megoldani, hogy ne kelljen nyilvánvalóan sérült/nem működő árut visszaküldeni.
Megegyezés alapján új, működő darabot küldünk Önnek, vagy banki átutalással visszatérítjük a vételárat a bankszámlájára. Kérjük, ne felejtse el megadni a megfelelő számlaszámot, hogy ne a szomszédjának utaljunk. 😊
A termék vételárán felül visszatérítjük a postaköltséget, amit a reklamáció elküldésekor fizetett, vagy a mi költségünkre megoldjuk az áru visszaszállítását - mindezt személyesen közösen beszéljük meg, telefonon vagy e-mailben. Elég felvennie velünk a kapcsolatot.
Egyes áruk esetében azonban vissza kell küldeni az árut, és ki kell tölteni egy reklamációs űrlapot is. E-mailben vagy telefonon közöljük, hogy ez az Ön által megrendelt árura vonatkozik-e. Ezután kényelmesen online kitöltheti a reklamációs űrlapot, és elküldheti e-mailben.
Tényleg ilyen egyszerű?
Igen, nagyon igyekszünk, hogy elégedett legyen, és mindent megteszünk ezért.
Ha bármire szüksége van, hívjon minket a 0036 94 200 220-es telefonszámon, vagy írjon a rendeles@vapol.hu címre, és tanácsot adunk, hogyan kell csinálni.
PS: Ha pedig szereti a jogi szakzsargont, tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeinket, ahol mindent nagyon profin megtalál.